14.5.13

Grafika i ja

     Chociaż na blogach posługuje się nickiem Jill, to tak naprawdę mam na imię Milena. Nie potrafię wyjaśnić, skąd wziął się mój pseudonim. Po prostu pewnego dnia potrzebowałam zmiany, nowego początku  i przypadkiem natknęłam się na to imię.

     Grafiką zajmuję się od kilku lat, chociaż dopiero latem '12 zaczęłam to robić "na poważnie". Wcześniej zakładałam blogi, po jakimś czasie je kasowałam - sami wiecie, jak to jest. Nie potrafię policzyć, na jak wielu stronach pracowałam, chociaż kilka adresów zapadło mi w pamieć. Nagłówki o Hp (występowałam jako LilkaP), to mój pierwszy blog graficzny. Wciąż jest na onecie, chociaż zmiany, jakie dopadły ten serwis, całkowicie zniekształciły tamtą szatę graficzną (chociaż, szczerze mówiąc, i tak nie była najwyższych lotów). Miło wspominam również Made in tu (bodajże Mil), na którym byłam szabloniarką i Szablonowy Misz Masz (Milenium lub Lily, nie pamiętam dokładnie) - na obu wciąż można obejrzeć moje stare prace. Na tym drugim jest ich o wiele więcej, bo należał do mnie.

     Zaczarowane Szablony to pierwsza moja strona, która przetrwała rok bez żadnych przerw. W żadną inną szabloniarnie nie włożyłam tyle czasu i energii. Chociaż często mam chwile zwątpienie, to nie sądzę, bym kiedykolwiek mogła zostawić tego bloga - za bardzo się do niego przywiązałam.

     Czym kieruję się w wyborze zamówień? Zawsze najpierw sprawdzam, czy na danej stronie znajduje się odnośnik do nas. Potem zerkam na nick zamawiającego i, jeśli brzmi znajomo, i wiem, że dana osoba często nas odwiedza, to przyjmuję, nawet jeśli tematyka mi nie pasuje. Nie lubię mieć z góry narzuconej wizji, bo nie potrafię się jej trzymać. Jeśli ktoś napisze mi komentarz na dwie strony z instrukcją, jak krok po kroku powinnam zrobić szablon, to, niestety, ale go nie zrobię.

     Oczywiście przyjmuję również zamówienia od osób, które pierwszy raz nas odwiedziły. W takim przypadku wszystko zależy od tego, czy zamówienie mi się spodoba.

     Wykonuje szablony o każdej tematyce, chociaż, oczywiście, mam kilka swoich ulubionych. Po Pottera sięgnę prawie zawsze. Fantastyka mi nie straszna, podobnie jak manga/anime. Prace z gwiazdami również zrobię, ale uprzedzam, że po Justina Biebera czy 1D sięgam dość rzadko.

      Czasem piszecie do mnie wiadomości na email/fb, czy wykonam Was szablon. Niestety, ale nie ma takiej możliwości. Przeważnie na takie prośby w ogóle  nie odpisuję, ponieważ zamówienia przyjmuję tylko na Zaczarowanych Szablonach. Jeśli natomiast chcecie pogadać, poprosić o radę czy zgłosić, że coś nie działa, to zapraszam. Jestem do waszej dyspozycji.

Wywiady ze mną: 1, 2